zaterdag 16 mei 2009

ding 23

Tjonge, het is me dan toch gelukt! Inderdaad een schouderklopje en een glaasje wijn!
De verrassingen voor mij waren Google docs als toepassing, You Tube vanwege de leuke filmpjes op mijn eigen interessegebied, Library thing en de bewustwording met betrekking tot Bibliotheek 2.0.
Wat heeft het met mij 'gedaan': ten eerst dat je je er steeds bewust van was dat er een donkere wolk over de weekenden lag: niet echt vrij, want er moet nog wat gebeuren. En dus was het een belasting voor mij. En dat heeft het thuisfront heel vaak moeten horen. Als bemoedigend antwoord kwam er dan altijd: maar je leert er wel veel van, anders had je er vast niet naar gekeken. Helemaal waar maar het hielp niet altijd.
Wat het heeft gedaan voor de organisatie moet nog blijken. We moeten een manier zoeken om het actueel te houden en dat zal niet meevallen. De ervaringen na andere scholingen wijzen daarop. Af en toe een opfris-sessie?
Gelukkig kon ik af en toe stoom afblazen bij een collega en er hard om lachen, dat scheelt.
Kortom, 23 dingen was voor mij een eye-opener en dus een leerzame ervaring.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Jacqueline,

    Gefeliciteerd! Je hebt het gehaald. Geniet maar lekker van je welverdiende "rust".

    Groeten, Hinke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jacqueline,

    Boarnsterhim laat zich niet kennen, gooi er nog een fles wijn achteraan !
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met het halen van de eindstreep. Je hebt verschillende vaardigheden opgedaan en die komen vanzelf van pas. Om te beginnen bij de uitleg aan klanten over de Aquabrowser en My discoveries. Niet alles zal in praktijk gebracht worden en er zullen misschien wel andere dingen geïntroduceerd worden waarbij je de opgedane vaardigheden kunt gebruiken, maar waar je je dan inhoudelijk opnieuw in moet verdiepen.

    BeantwoordenVerwijderen